Halloween

Ikväll då jävlar blir det halloweenfest i Loke, Sandra hon ska dit och röja.
Jag hoppas det blir en lika rolig och trevlig kväll som förra året.
Men det blir ju inte bättre än vad man gör det. så därför kommer det bli roligt.
Igår hamnade man på brandstationen som vanligt typ. Simone, Mattias, Patrik och Jennie va oxå med.
Det va trevligt det med. Det är rätt kul att man kan ha så kul med så lite folk egentligen.
Bara det är rätt folk så kan man ju ha kul om man bara är 3 pers oxå. det har jag, Mattias och Simone kommit fram till.
Vaknade för typ en timme sen och då åt jag frukost och sen så duschade jag men nu är jag hungrig igen.
Fattar inte varför jag alltid blir så jävla hungrig dagen efter jag har druckit jag kan ju fan äta konstant.
Men men jag får väl gå upp 75kilo den här helgen då. Det bjuder jag fan på. men ikväll ska jag ta det lungt med spriten så att inte magen pajar.

Catch me if you can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0