Lördag

Mensvärk, fy fan för mensvärk. hade fan glömt bort hur det va.
Har man inte haft riktigt mens på ett tag så glömmer man bort hur det är rätt fort har jag märkt.
Fast bara jag slipper spy och jävlas så kan jag leva med det. Annars så gör den så min förkylning blir värre känns det som. Och jag känner inte för att jobba eftersom jag inte känner mig nå kry. Men det verkar som att jag får göra det iaf eftersom jag inte hittar nån som kan jobba för mig. Har iaf jobbat 7-12 idag. men det verkar som sagt som att det blir 5 timmar till ikväll. hade velat varit hemma hos mamma och göra julkort ikväll istället eller nått där kan man vara och vara lite sjuk utan att dte märks så väl. Ska få middag hos Camilla ikväll oxå, Koldolmar. MUMS!
Näe nu ska jag plocka ihop lite här sen ska jag gå hem till mor och far och lämna lite grejor innan jag ska ge mig iväg och jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Tackar så mycket, kände mig väldigt duktigt ;)

2008-12-02 @ 18:33:20
URL: http://mrnorrland.blogg.se/
Postat av: Kenny

Tackar så mycket.. Kände mig väldigt duktig ;)

2008-12-02 @ 18:34:21
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0