Måndag

festen i lördags va så jävla kul, va typ nykter men hade skit kul iaf, dansade så svetten rann.
Hade träningsvärk igår när jag vaknade. men det kan ju bara betyda att man hade kul.
Va dock inte så pepp på att dansa igår oxå men det va bara att åka iväg det. Men det va oxå kul.
Igår skulle jag, Mattias och Simone titta på film efter att jag hade dansat. Men vi kom aldrig så långt.
För först så gick jag och Simone upp till Camilla och Jocke och åt nybakatbröd och drack te. Och när vi kom därifrån så gick vi och hämtade Mattias och gick vidare hem till mig. Min dator har inte varit inte som den ska den senaste tiden så mattias skulle försöka fixa det men det gick inte så bra för honom.
MONIKA JAG BEHÖVER DIN HJÄLP!
SNÄLLA!?
Ikväll ska jag jobba mellan halv fem och halv tio, fint det man måste visa att man finns och att man är någon då jävlar får man jobba mycket. det har jag fått bevis på nu.
På onsdag ska jag kanske åka och hälsa på Bettina och Alexandra och Stefan, Äntligen ska jag kolla på den söta.
Ja det va väl en liten uppdattering av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Monika

Komsi komsi gumman är hemma hela veckan :)

2008-11-04 @ 19:14:08
Postat av: Kenny

så det är så hära jag svarar på inlägg?

2008-11-04 @ 21:32:09
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0