Måndag

Idag ska jag och Simone gå ut och gå. Vi ska vara så duktiga.
Ska försöka att inte undvika att göra det jag skulle ha gjort i flera veckor idag oxå.
Nämligen den grundliga städningen här hemma sen dom va här och fixade i badrummet.
Ska diska oxå. Och hämta Doris så hon slipper vara själv.
I veckan här ska jag åka till brunflo och hälsa på Bettina och Alexandra sen ska vi åka vidare in till stan och hälsa på Gunilla och hennes bebis Gabriell. Ska även in på arbetsförmedlingen på nå jävla skit på onsdag tror jag det va.
Ja annars så händer det inte så mycket den här veckan som jag vet nu iaf.


Kommentarer
Postat av: åsa

sv: jadu, vi söker runtom stan såklartt :) vill inte riktigt bo i brunflo eftersom det är såpass långt till stan... Torvalla är i längsta laget vettu :P

2008-11-10 @ 14:58:40
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0