Tisdag

Bästa dagen på länge, kommer faktiskt inte ihåg när jag hade så här roligt sist utan alkohol överhuvud taget.
Jag och Simone har varit duktiga och bakat idag, det vart två olika sorters matbröd, piroger och vaniljbullar.
Helt otroligt vad mycket man kan få ut på en påse mjöl.
Har iaf haft skit kul idag. Vi bjöd Camilla och Jocke på nybakatbröd eftersom vi har fått det hos dom två söndagar irad nu.
Dom vart nöjda och vi med eftersom dom sa att det va underbart gott. Och Jonas betyg sattae våra bullar i gämförele med Camillas bullar och vi fick ett plus mer om jag hängde med rätt. och det vill säga att det är bra.
Va och hälsade på Bettina och Alexandra idag oxå eftersom jag inte hade nått möte på AF som jag trodde jag hade idag utan det va på Torsdag. Och då ska jag och Bettina och Alexandra gå på stan en sväng och kanske åka upp och hälsa på Gunilla och Gabriell. Skoj skoj.
Så det enda minuset idag det va att jag åkte in på AF helt i onödan allt annat har varit PLUSPLUSPLUS!!
En helt underbar dag men underbara personer.
Måste åka och hälsa på min sjukling i brunflo nån dag oxå. vi måste snacka en massa skit vi har ju som inte hunnit med det på sistone när det har varit en massa folk där när jag har varit där.
Näe nu ska jag gå och lägga mig och sova. ska jobba imorrn enda dagen den här veckan men jag orkar inte jobba nå mer nu. Ska fan supa mig redlös i helgen va länge sen det nu.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Nej, va häftigt!! :-O Varför kan inte jag få den?

2008-11-11 @ 23:06:31
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Simone

2008-11-12 @ 16:59:33
Postat av: Simone

Körkortsplugg imorgon kväll !(torsdag)

2008-11-12 @ 17:00:50
URL: http://simonev.blogg.se/
Postat av: kenny

hehe okej.. ja jag gillar dom men mina polare mobbar mig :P

2008-11-13 @ 19:08:36
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0