Tisdag!

Idag mellan halv nio och två satt jag gubbvakt. Inte det mest spännande man kan göra om dagarna när gubben bara ligger och sover. men det ger ju pengar så vad jag man inte.
Sen kom Anna hit och vi surrade lite. va hem till mamma och hämtade mitt paket från oriflame som kom idag och visade henne alla kaniner där hemma. hon tyckte dom va stora.
Sen så bjöd jag henne och Fredrik på middag, Ungstektfalukorv och potatismos. Vart riktigt bra faktiskt.
Sen va jag och Anna iväg och spelade bingo, Jag vann 200kr. Sitter aldrig fel med lite extra casch.
Hur som helst så kom jag nyss hem därifrån och jag fick ett sånt oerhört sug efter att spela lite ps2, men det går inte eftersom det är kvar på brandstationen sen i fredags, rätt så typiskt att man inte har saker hemma när man blir sugen på saker. Jaja ska väl gå och hämta den men då har väl mitt begär gått över.
imorrn ska jag åka till Brunflo och snusa på en veckas gammal bebis. Lilla Alexandra.
Kom på ett litet rim åt krull igår när jag inte kunde sova. Men nu när jag vill skriva ner det så kommer jag inte på allt, typiskt. Det började iaf med nått liknade - Min älskade lilla Krull, du fick vänta länge på ditt första knull.
Men nu verkar du ha hittat rätt, och Åsa får tukta tig på sitt sätt.
Hoppas inte ni tar illa upp. själv så tyckte jag det va rätt så kul. lite elakt kanske men kul på sitt sätt.
jaja nu ska jag sluta vara dryg och krypa ner tror jag.


Kommentarer
Postat av: åsa

HAHA, snacka om att ha lite å göra när du skulle sova :P

2008-11-05 @ 11:57:42
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0