Torsdag

Dagen idag började med att jag vaknade av att dom bilade i huset bredvid. Inget trevligt uppvaknandfe precis.
Kollade telefonen, hade fått mess av Anna. Svarar på det.
Sätter på datorn och loggar in på msn. Får två pling på en gång Kattis som undrar om jag ska följa med in och lämna Petra på praktiken och sen åka och fika hos mamma, ja varför inte tänker jag. Sen så va det från Anna som inte hade sovit på hela natten för hon hade haft ont. säger åt henne att komma hit och ta sig en alvedon och voltaren. Hon kommer hit jag äter frukost, går sedan ut och tar en rök, Anna går hem och skulle fixa lite. Klockan blir närmare 12 då jag och Petra och Kattis skulle åka. fixar till mig och sen är klockan helt plötsligt tio i tolv så då går jag.
Vi skjutsar Petra på praktiken åker sedan till mamma och och fikar. sen åker vi på ÖB och jag köper lite nödvändigheter som nya knivar, diskmedel, soffkuddar, och lite annat som hundgodis. Sen åker vi upp på rusta, hittar en soda streamer för 150spänn. måste ha. Ja jag fick låna 50kr av Kattis, hon är snäll hon. Så nu har jag en soda streamer. så som jag har längtat, men jag har ingen kolsyra det får vänta till löning om det inte är nån snäll själ som köper det till mig, men det tror jag ju inte att det är. *blink blink*
Jaja när vi kommer hem så släpper Kattis av mig här hemma och då kliver söta Simone ut ur min port och lilla Amy.
Vilken timing. Ja sen så har jag och Simone hnägt hela dagen. Jag fixar lite här hemma medans Simone fikar. Anna och Olivia kom hit en sväng oxå och drack kaffe och saft, och åt bullar och kaka. Vi snackade lite skit alla utom Olivia som hittade på en massa annat att göra. men vad gör inte 4,5 åringar(vet inte riktigt hur gammal hon är). Ja sen så går hn jag och Simone spelar lite spel och målar våra naglar(man måste ju vara lite kvinnlig ibaldn oxå) sen så ringer Patrik och då kommer han och Mattias hit, Och vi har spelat spel, Buzz och 10000 och druckit öl eller inte Patrik han fick inte starkare än kaffe. Men trevligt har det varit.
Imorrn ska jag och Simone gå till Fåker om det inte är storm vill säga som det är nu.
Sen så lär det nog bli slappt eftersom det är jobb på lördag, söndag och måndag.
Jaja annars så har det inte hänt så mycket annat den här veckan tror jag.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Monika

heeela min dag skrev du inget o, gråter

2008-11-24 @ 06:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0