Avstämnigar

Sitter på skolan nu och ska göra avstämningar.
Snart är man klar med skolan om prick en vecka.
Har gått huskut fort.
Stressar på som fan nu för att man ska bli klar med allt som man har haft liggandes.
Dom är inte klar med mitt badrum än heller.
Imorse kom dom in och skulle titta på mitt badrum och dom knackade inte eller nånting.
Tänk om man typ hade legat och haft sex eller nått det vet ju inte dom. Visst det är ju knappast troligt men ändå själv prinsipen.
Hörde nånting om att dom hade satt avloppsbrunnen på fel ställe och kanske va tvungen att göra om allting igen.
GAAAHHHHHHHHHHH! dom har fan snart hållt på i två månader. Är så less.
Hoppas inte dom pratade om mitt badrum! DOm som snart är klar jag ahr ju fått ett golv nu men nej vi gör om allt.
Jävla amatörer jag hade fan gjort klart det där fortare än dom.
Näe nu ahr ni fått en liten uppdatering av vad som har hänt sen sist.
Blir väl fler uppdaterinagar när jag har fått mitt internet som inte tycks vilja komma.

Kommentarer
Postat av: åsa

hm, grattis till en felsatt avloppsbrunn. Verkligen skoj :)

2008-10-02 @ 13:20:29
Postat av: Chatrine

Men nu va det ju inte mitt fel att vi vatt utkastade, och det e ju alltid positivt :)

2008-10-04 @ 22:23:13
URL: http://chatrines.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha ! Kunde du inte få ut nå mer än jaa ??:p Är du glad nu ?:)

2008-10-06 @ 21:39:58
URL: http://simonev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0