En händelserik dag!

Måste först börja med att gratta Bettina och Stefan till sin efterlängtade dotter som kom ut till världen 11 minuter över 7 i morse. 3740 g tung och 51cm lång va hon.
Sen får jag fortsätta med att gratta Daniel på hans 18årsdag.
Och sen så måste jag bara få välkomna den första snön.

Blev väckt i morse av att Anita ringde mig och frågade om jag kunde jobba. Ja man har ju fan inte råd att tacka nej till det så fattig som jag är den här månaden. vart en kort dag på 4,5timme men det blir ju lite pengar iaf. Slutade klockan 14 men hade ingen skjuts så jag fick vänta med att åka hem till klockan 16 då Anita skulle åka hit och gratta Daniel. Men jag kom ju hem iaf.
Verkar inte bli nån bingo ikväll. Det är ingen som vill gå med mig. Men det kan ju vara bra att hålla sig undan ett tag så att inte gamlingarna blir sura för att jag vinner hela tiden.
Ska ta och plocka upp lite här hemma. För nu har dom varit här och tagit bort den värsta skiten efter sig.
Ska ta och städa åt Rufus oxå och gå hem och hämta hans flaska för han kan fan inte ha vatten i en kopp för det spiller han ut hela tiden, fettot.
Försöker hitta på nått att äta oxå men vet inte vad det blir. ska nog passa på att gå hem med mamma så kan jag kanske äta där.:) Man måste ju passa på.
Ikväll så är det u Desperate Housewifes oxå och när det endå inte blir någon bingo så kan jag ju titta på det.
Ja nu har jag nog skrivit av mig för en stund iaf!

Kommentarer
Postat av: Marielle

sv: tack :-)

2008-10-28 @ 17:10:10
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0