.

Ja nu är jag äntliogen färdig med tvätten.
Vart endast tre maskiner. tyder det på att jag har dåligt med kläder eller?
Måste börja införskaffa mig nått nytt. kanske ska ha som mål att köpa minst ett klädesplagg i månaden.
eller så får jag göra som chatrine när hon inte orkar tvätta gå och köpa sig nått som man kan ha dagen efter.
Blir så störd på vårat torkrum som vi har här. Mina kläder blir aldrig helt torra när jag hänger dom där spelar ingen roll om jag gör som jag gjorde idag och tvättade det som behövde hängast först så det får torka längs alltså så hängde jag det klockan 13. men det va ändå inte helt torrt nu kl 17. Lite knepigt det där.
Ja nu ska jag väl ta och laga mig nån mat vänta på att mamma kommer så ska vi gå och hänga upp lappar om spökvandringen som är om några veckor. Alltid lika kul att skrämma barna.

Kommentarer
Postat av: åsa

va glad att ni har ett torkrum, vi har en tvättmarskin som är lika modern som en tvättbräda + att vi måste hänga all tvätt uppe i lägenheten :S ska ta en bild nästa gång vi har tvättat och lägga upp på bloggen :P

2008-10-11 @ 21:36:28
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0