.

Nu är dom snart klar med mitt badrum!
Fy fan vad det va på tiden.
Idag så har jag duschat och gjort nummer två imitt eget badrum och på min egne toalett.
Fan va härligt det var. Fattas bara att dom ska sätta upp lister och hånga upp hyllan igen och stången till duschdraperiet.
Lovley! Som jag har längtat efter det här.
Imorrn ska jag in till skolan en sävng igen. men sen då jävlar annama är jag färdig!
Sen så ska jag jobba natt hela helgen.
Ikväll så va jag även på stickcafé och fortsatte på mina fina strumpor. Framsteg.
Ja nu ska jag titta klart på criminal minds sen så blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Nemen tjenare!



va fan gör du här??skrattar



allt är bra.. själv?!



kramar!!

2008-10-16 @ 23:32:52
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0