.

Ja jag vann 3000kr idag på bingon. Sitter ju inte helt fel så hät i slutet av månaden.
och speciellt inte när man är bjuden på 2 halloweenpartaj på 2 veckor, och man ska dricka lite.
Jag trodde aldrig jag skulle vinna med tanke på min underbara otur resten av dagen.
Min glasdörr gick sönder i miljonersbiljarder små bitar, tandvärk och en jävla böld på skinkan som jag inte vet vad det är.
Tänk om man har fått cancer eller nått på äldre dar. förhoppningsvis så är det bara en varböld eller en storfet finne.
Ja den är iaf inte skön att sitta på. så om ni ser mig när jag sitter och jag sitter konstigt så är det pga den.
Ja det va väl allt jag hade på hjärtat den här gången.

Kommentarer
Postat av: åsa

sjyst. Pengarna vill jag ha men fetfinnen får du gärna ha kvar :D

2008-10-22 @ 10:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0