Fredag

Ja har nyss kommit hem från stora staden.
Skulle åka med tio bussen men så kom Kattis och frågade om jag skulle åka med henne. Ja tack gärna.
Vi åkte på rusta en sväng eftersom jag inte skulle vara på skolan förän vid elva och stämma av den sista uppgiften jag hade kvar. Köpte mig lite smått och gott där.
Sen så skjutade hon mig till skolan. Hon är bra snäll den där Kattis.:)
Ja men sen när jag va klar med avstämningen så fick jag vänta ett tag på att Chatrine och Saga kom in på stan så jag uträttade lite små saker jag behövde. typ ett par vantar. va ner och hälsade på Carro en sväng oxå.
Ja men när Saga och Chatrine väl kom in till stan så vandrade vi till babyproffsen för barnvagnshjulet for av.
Ja sen så okte vi till Kupan och fickade lite med mor min och Kattis.
Sen åkte vi tillbaka och köpte jeans till mig som egentligen va det enda jag skulle ha.
Men som vanligt så blir det inte som man trott. For upp på ixo house Saga började bli grinig eftersom hon inte hade sovigt något på hela dagen och så va hon nog hungrig oxå. Köpte en grej där gjorde jag bara. Sen får vi på skopunkten och jag blev två par skor rikare. Ska ta bilder på dom senare så ni får se. Ni kommer bli brydd över ett par iaf. Mindre över det andra. Ja sen så va vi lite onyttiga och käkade på McDonalds. Sen så åkte vi hem.
Nu ska jag sova nån timmer innan jag ska iväg och jobba natt.
Men det va en kort resume av dagen. Några frågor? Ställ dom då!:D

Kommentarer
Postat av: Kickan

SV: Vart jobbar du?!



just nu så bor jag i Norge,söker jobb :)



kram!

2008-10-17 @ 20:09:27
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Kickan

SV: Trivs du med jobbet?!

Saknar du klassen?? :)

2008-10-17 @ 21:26:34
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0