Fredag

Va in till skolan idag igen. resulterade i att Omvårdnaden blev helt klar även fast jag bara hade gjort 3 uppgifter av 7. gäller att veta hur man ska göra för att smöra in sig. synd att det är lite sent att lära sig det nu.
Nu är det endast 3 uppgifter kvar att göra av allt det jag hade kvar. känns bra. Jag har en vecka på mig att göra klart den och enligt mina beräkningar ska det funka skit bra.
På måndag ska jag tydligen på dejt med Chatrine och en vis person till jag ska tydligen vara tredje hjulet.
Det kan ju vara trevligt det oxå.
Nu kommer iaf alla vara glada för nu kan jag uppdatera min blogg lite oftare. Alla som tycker det är bra kommentera ett JA!:)
Vad blir det ikväll då?
Brandstationen som vanligt kanske?
None

Kommentarer
Postat av: Monika

JA!:)

2008-10-10 @ 16:54:19
Postat av: Jeanette

Ja föfan!

2008-10-10 @ 20:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0