Hemma

Ja sitter hemma hos mamma nu. HAr skrivit ut lite fakta om lite skaer som jag ska göra kalrt tills på torsdag.
Då tar man äntligen examen. inte för att det känns som om det har gått ett år men ändå.
Stressar som fan nu men det är ju bara ynka två dagar kvar tills det är över och gör jag klart allt nu så slipper jag gå tillbaka till skolan något mer när alla andra i min klass är färdiga.
Imorrn så ska vi på avslutningsmiddag på O´learys. det ska bli kul. få se alla utanför skolan vilket man inte har gjort med många i klassen. CHATRINE du ska med!
Dom är fortfarande inte färdiga med mitt badrum så jag börjar tro att dom verkligen har gjort fel hos mig.
För hos Fredrik och Annica så är dom typ färdiga va typ bara listerna kvar där om jag kommer ihåg rätt.
Blir så jävla less. att dte ska ta sån jävla tid. Hade fan blivit klar snabbare om jag ahde jgort det själv. Börjar tor att det är ett helt gäng med nybörjare som håller på med badrummen ÖSB skiter väl i vilket dom bor ju inte där så dom lider inte.
Näe nu ska jag gå upp till Kattis och dricka en snabb kopp kaffe innan jag går hem coh diskar plockar ihop lite och sen pluggar. ska kolla om det är nån som har jalla jalla eller den bästa av mödrar här i närheten oxå så jag kan titta på nån av dom ikväll så är det gjort oxå. ännu en ska mindre kvar i skolan.:)

Är faktiskt glad för en annan sak oxå.
Mattias och Simone ska bo kvar här med mig!!
Hoppas Patrik flyttar hit oxå då skulle mitt liv vara fulländat.
Eller ja nästan iaf.;)

Tack och hej för mig

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Jaaa det kanske du har rätt i, men det va ju ett tag sen. Jaa, jag ska fortsätta va glad ett tag till, det är roligt att sitta å småle i bilen påväg till skolan:) Haha! Men hörru, hur konstigt skulle det inte va om jag är där då? Det är ju din klass liksom.. Puss på dej snygging:)

2008-10-07 @ 17:06:31
URL: http://chatrines.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, 6 bussar, det är lika sketet som 4 ;) Haha, så du är överlycklig du för att vis ka bo kvar :) Va kul att det är nån som är det iaf .. Verkar inte vara någon annan än du som saknar oss ;) hehe

2008-10-09 @ 21:56:28
URL: http://simonev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0