Lördag

Jag har nyss klivit upp, gick då direkt in i MIN dusch!
Härlig att inte behöva klä på sig massa kläder innan man kommer till en dusch och inte behövea klä på sig en massa kläder direkt efteråt. Känns härligt att springa runt här i bara handuk och göra vad man vill.
Ikväll ska jag iväg och jobba igen. Hoppas jag är lika pigg som jag va natten som va och att mina arbetskkamrater i natt uppskattar det lit mer än Marielle och Carro.:)
Nu ska jag ta och äta lite frukost.
Sen ska jag klä på mig och kanske gå en sväng hem till mor och far och få mig lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: Carro

hmm konstigt, vi var ju för faaan död =) sen kanske det inte var så konstigt heller vaknade 11 o hade 39 graders feber, jag sa FAKTISKT att jag var sjuk =)

2008-10-18 @ 20:02:37
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0