Lördag

Idag så har jag jobbat 7-11. en helt lagom tur.
Synd bara att jag fick cykelturen. Jag hade inte klagat om det va för typ en vecka sen men nu så ´tycker jag att jag har speciella skäl. Alla som har följt min blogg vet ju vad jag menar. Men det va bara att bita ihop det och cykla tur att man har lite benmuskler och kan stå och cykla.
Mamma kom ohc hämtade mig från jobbet, vi åkte till bygdegården och plockade ihop det vi missade igår sen åkte vi hem till mamma och pappa och drack kaffe.
Då kom pappa på att han skulle åka in till stan och köpa ett par nya jeans som han ska ha ikväll när han ska på 50-årskalas. Jag hakade på och Petra och Mamma med. köpte jeans till pappa sen åkte vi upp på lillänge. Pappa gick in på bolaget medans vi tjejer gick in på rusta. Jag köpte mig en ny sop, lite toapapper och lite brännskivor.
Sen in på coop och köpte lite mer nödvändigheter. Nu sitter jag här ska slänga mig i duschen sen ska jag väl få i mig lite mat. och kanske börja städa lite om jag får lust.
Ikväll ska jag åka till sannebygdegård och gå på maskerad/40årskalas. Marielle och en kompis till henne har fyllt 20 båda två så det blir ju 40 tillsammans. Hoppas på en trevlig kväll med trevligt folk som jag aldrig har träffat.
Jag tycker ändå att det är strongt av mig att åka  dit där jag bara känner en person. Jag brukar banga för sånt men jag kanske håller på att växa upp. Det skulle ju vara på tiden.:)
Camilla är den som har fått äran att skjuta. hon skulle ändå skjutsa Jocke till gälebygdegård så det är ju nästan på vägen.
Ja det va nog allt jag hade på hjärtat den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0