Lördag

Och jag ska tvätta. fy fan jag avskyr verkligen att tvätta.
fast det är värre och diska. men det går fortare så jag tror att tvätta är värst iaf.
Först tvätta alltså sen ska jag gå hem till mor och far mellan maskinerna och hälsa på, Barbro och Bersa skulle komma upp så man måste ju passa på inte allt för ofta man träffar domnu för tiden.
Igår hände det inge roligare än att jag satt här hemma och hade skit tråkigt.
Men det va länge sen jag hade så tråkigt har ju alltid haft nånting att göra dom andra helgerna så det va väl på tiden att ha tråkigt. Jeanette lös iaf upp min kväll lite genom att hon är så himla söt.
Hoppas att Anita kommer med min påse som jag glömde hos henne så jag kan få borsta tänderna och sminka mig och fixa håret. och tvätta kläderna som ligger där i. Hon hade delad tur om jag inte missminner mig helt fel så hon kankse kommer hem mellan turerna.


Kommentarer
Postat av: Chatrine

Du missade att jag va där och lyste upp din tillvaro eller?!

2008-10-12 @ 07:28:14
URL: http://chatrines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0