Måndag

Ja nu har dom bara listerna och städnignen av lägenheten kvar här.
Ska bli så underbart när dom äntligen är klar helt och hållet.
Va och hämtade min nya sambo Rufus idag. Han är en råtta och är född den 1 april 2008.
Han är jätte fin och ser ut som Evert fast han är brun där Evert va grå.
Helt gratis va han oxå det är inte illa.
Han bor nu bredvid min säng i sin bur. Han är jätte tjock och sover mest hela tiden.
Men det gör  inget för han är så söt.
Han bajsade även på Fredrik idag när han och Anna va här.
Det va rätt kul faktiskt men det gör inte heller nånting för han är så söt.
Hoppas att dom städar lägenheten den här veckan så min andra sambo kan flytta hem igen.
Jag saknar att ha min Ester hemma så jag kan skämma bort henne på mitt egna lilla vis.
Mamma skämmer bort henne alldeles för mycket så nu har hon börjat tigga. det tycker jag inte om.
Imorrn ska jag umgås med Anna, vet inte vad vi ska hitta på men det ska bli skönt att vara hemma en hel dag.
Imorrn kväll blir det bingo igen. Får se om man har någon tur den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0