Onsdag

Ja idag så har det gått lite framåt i mitt badrum iaf, har fått väggar!
Dom har varit här hela dagen, gick jag hem till bastuvägen vid halv ett och kom hem nyss, och dom har inte varit in här på den tiden jag va hemma men nu när jag kom hem så hade det tillkommit väggar. Hoppas dom blir klar den här veckan för nu är dom inne på 9:de veckan. och det skulle ta 7 veckor utan fuktskada och det har jag inte haft. och det skulle ta 9 veckor om man hade fuktskada så dom är försenade ändå men jar har haft lite överseende ändå. Kommer blir riktigt arg om dom inte fixar det den här veckan.
Som sagt jag va hem till bastuvägen en sväng. ringde mormor och intrevjuade henne om hur sjukvården var förut.
Så nu har jag renskrivit det på datron och ska in på skolan imorrn och fixa det här sen så jävlar anamma så är jag helt färdig! ska stämma av filmen oxå imorrn oavsett om det finns avstämningstider eller inte dom får ta mig ändå.
Känns så jävla skönt att äntligen vara klar.
Har fått jobb hela helgen oxå + en timmer imorrn kväll då jag ska lägga en gubbe här i byn. lär ju inte ta en timme men frugan är ju rätt pratglad så man kan ju vara där i en timme och prata med henne dom minutrarna som blir över.
Undrar vad man ska hitta på ikväll då förutom att titta på Grey´s Anatom kl 21.00. Anna och Fredrik kanske vill hitta på nå.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0