Söndag

Ja kvällen igår va jätte trevlig.
Jag pratade på som bara den, men det får jag nog tacka ölen för.
Strömavbrott hann jag oxå med men det va ju inte mitt fel.
Fcik skjuts hem av någon vänlig själ, tack för det.
Idag är man lite trött och så har jag ont i magen men det är som vanligt det dagen efter jag har druckit.
Får se om jag och Camilla gör någon tur till Brunflo ikväll när vi inte har någon dans ikväll.
Sitter och tittar på stjärnor på is just nu jag beundrar dom verkligen hur dom kan bli så duktiga på bara en vecka.
Hade det varit jag had ejag behövt minst en månad att bara lära mig att stå på ett par skridskor.
Jaja kanske ska va glad att dte inte är jag oxå.
Skulle verkligen behöva städa här och fixa till men jag orkar verkligen inte just nu. Tröttheten får ta överhanden idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0