Tisdag

Är bingo dag.
Har så inåt helvete ont i käften så det är inte klokt, kan inte ligga på den sida och jag kan inte gapa för stort och inte tugga för snabbt och inte på den sidan. Så störigt. hartagit två alvedon och då måste det vara ont eftersom jag inte brukar vilja ta tabletter i första taget. Jävla visdomständer alltså. Vill inte ha dom jag blir inge smartare ändå. så det hjälps inte.
Nu har dom varit hit och slagit upp listerna. Och tydligen så ska jag ha en torkbinda upp i taket ovanför duschen oxå. så den har dom oxå satt upp.
Rufus har varit ute på sin morgon jogg idag i soffan. Han måste verkligen gå ner i vikt. Han är riktigt fet.
Men han är toksöt för det. Undrar om man ska gå till Kattis och dricka kaffe, Anna har ju inte vaknat än som det verkar.
Ja Kattis blir det här näst. och hämta pudeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0