Tisdag

Då är det bingo och det ska jag spela ikväll. Med Anna.
Det ska bli trevligt. Va länge sen jag spelade bingo nu gämför med hur jag höll på förra året då jag spelade nästan varje gång det va här i byn. Hoppas på att vinna men risken är nog väldigt liten. mest pga att jag heter Sandra Qvist.
Inatt så jobbade jag det va den tyngsta natten på länge inte för att boendena va stökiga utan för att jag ahde avrit varken sen 06.00 och inte fått vila något underdag.
Började min dag igår med att åak in till Brunflo Monika ville ha sällskap när hon skulle skriva upp för sitt busskort.
Grattis till att du klarade det vännen



Ja sen så åkte jag till Brunflo igen och hälsade på Anita och träffade Bettina en snabbis. Sedan åkte jag med Anita till fåker när hon skulle jobba och jag gick till Chatrine och Saga, Jag och Chatrine skulle plugga och det gjorde vi oxå så nu måste jag bara ringa mormor sen så är jag helt färdig med skolan.
och igår så fick jag även skriva att jag va uska på T3 pappren för första gången, det kändes skit bra.
Ja nu har jag nog inte så mycket mer att förtälja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0