Torsdag

Ja har nästan nyss kommit hem från jobbet.
Slutade egentligen klockan 14 men jag hade ingen skjuts hem. Ringde Chatrine men hon va så klart inte hemma bara för att jag tänka komma och hälsa på henne bara så där. Men det va tur att jag inte hade nån skjuts hem för jag fick jobba till 16 istället. Mer pengar som man behöver alltid.:D
Ja så nu sitter jag här funderar på vad jag ska äta idag. Kanske blir en pizza. Orkar fan inte laga nå vettigare.
Sen klockan 19 ska jag vara i grytan hos Kattis svägerska på tuperwareparty. Vet inte om jag ska köpa nått men det märks när man kommer därifrån. vet inte att jag behöver nånting hellre. isf skulle det vara matlådor dom får man fan aldrig för mycket av. Kanske nån bunke oxå.
Igår åkte jag in till stan enbart för att gå på bolaget. hade ingen aning om vad jag skulle göra med resten av tiden.
Men då sitter Bettina på bussen som en räddande ängel och är söt. Hon skulle in och fika med några jobbarkompisar så då fick jag följa med vilket jag tyckte va väldigt snällt. Sen åkte jag till Brunflo och hälsade på Monika. Vi gick upp på apoteket och köpte voltaren som jag ska äta för min tandvärk. Det funkar inte så jätte bra än så länge. men jag hoppas det blir bättre. för jag har verkligen inte råd att gå till tandläkaren. Bara att gå innan för dörren kostar väl typ 1000kr.
Näe det vill jag inte ens tänka på. vad jag nu ska göra är att göra mig lite mat och kanske städa lite, iaf börja innan jag ska gå till Kattis.

Bjuder på den här idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0