Torsdag

har nyss kommit hem från ett hårt arbetspass.
Kändes typ som att alla blev arg och bara ville jävlas med mig idag eller alla va väl att ta i men många iaf.
Förutom en tant som bara ville kramas och va på riktigt gohumör. sånt gillar jag.
idag så har jag iaf haft nytta av att vara söt. Gick ut för att jag skulle gå till tvättstugan, så står en av gubbarna där ute som har hållit på med mitt badrum så frågar han om jag är nöjd, jag svarar att ja jag är bara glad att det är färdigt.
Men så frågar jag honom om dom inte ska sätta upp duschdrapperistången igen. men det skulle jag tydligen göra själv visst tänkte jag inga problem. men så säger han men det kan vi hjälpa dig med vi har ändå inget för oss just nu. Ja snabb som attan ja men då går vi då. så då fick jag hjälp med det. så nu slipper jag skvätta vatten i hela badrummet när jag duschar. Sen så kom dom och skulle besikta mitt badrum och tydligen så har dom fuskat redan när dom va här och bytte raiatorventiler på elementen, för dom skulle dom tydligen ha målat dom. sen så hade dom fuskat under min diskbänk oxå. så det ska dom fixa imorrn oxå. och ytterligare än gång så hade jag användnign för min söthet. jag smörade mig till att dom skulle komma vid tio så jag slapp kliva upp så tidigt.:)
Jag har faktiskt kännt mig rätt söt idag och tydligen så va jag det.:)
Imorrn så vette fan vad man ska hitta på då. men det brukar ju alltid bli nånting.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart du är söt sötnos! :)

2008-10-31 @ 23:49:48
URL: http://jjeaanettte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0