870818

Ja då föddes det en underbar varelse till denna jord.
Nämligen jag, jag tittade ut 14.27 på västeråsBB.

Och idag sitter jag här i tandsbyn. Ja det händer grejor på 22 år.
Jag har ju lyckats att blivit sjuk i år igen oxå. Älskar verkligen att vara sjuk.
Tror det ska bli en ny tradition att vara sjuk på min födelesdag. Huvva har fått sån jävla förkylning så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Huvudet känns som ett bowlingklot, näsan är hälften täppt hälften rinnig, det känns som att det är nån som har varit och skrapat i min hals med en rotborste och det blir inte bättre när jag hostar och det känns som att hela lungorna ska komma upp. Men än så länge tror jag inte jag har nån feber iaf. Hoppas inte jag får nån heller.
Näe nu måste jag baka lite, eftersom jag inte har råd att köpa grejor till en tårta så får det bli kakor istället. Såna grejor har man ju hemma.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0