Augusti

I helgen har det ju varit yran det kan ju inte ha ungått någon, jag va inte där eftersom det va så jävla dyrt.
Har hört att det inte har varit så bra ändå så det känns ju inte som att jag har gått miste om nått.
I fredags va jag först och spelade bingo med morfar, jag fick lära honom hur man skulle göra oftast så brukar det kanske ska vara tvärtom, att han ska lära mig. Men men det va 30000 på spel men jag och morfar va inte ens i närheten.
Jag satt däremot antingen två eller ett nummer ifrån mest hela tiden på alla andra brickor, men inte ens en 500 fick man vinna. Näe det blir till att ta nya tag och köra på måndag igen.
Sen när bingon va slut åkte jag hem och hämtade några öl och for sedan in till stan med Linda Christer Jocke och Kicken. Vi gick en sväng på G3 och där va det faktiskt rätt mycket folk även fast det va yran.
Vaknade typ full i lördags men det rådde vi bot på rätt snabbt. For in till stan med Christer och gick på bolaget, för at fylla upp lagret igen. Satt på BS mest hela dagen och bara surrade och drack och hade det trevligt tills klockan blev halv nio då åkte vi in till stan igen, Johan och Chatrine gick på yran och Jag och Kicken gick runt på några uteserveringar tills min hunger tog överhand och vi gick på kebab baren och åt en nachotallrik. Sen va vi rätt nöjda så vi ringde Linda och hon kom och hämtade oss. När vi kom hem gick vi till Jocke och Camille en sväng och surrade lite.
Vart en rätt tidig kväll men den va nice ändå.
Idag vet jag inte riktigt vad det blir. Kanske blir en fiske tur ikväll som det brukar kunna bli på söndagarna.
Näe nu är jag hungrig ska kolla om det är nån fler som är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0