...

Hatar när jag inte kan sova när jag börjar tidigt dagen efter.
Vet inte om det fortfarande handlar lite om ångesten från lördagen då jag inte minns mycket alls ifrån som fortfarande håller på att spöka.
Jaja imorrn jobbar jag iaf 7-14 har bara korturer nu när jag bara får jobba 42,5% till den 14. fast morgon dagen är ett extra pass så det utökades ju lite grann iaf.
I helgen är det great lake run igen. Ska åka och beiktiga vanen på fredag uppe i järpen, 11.10 ska jag vara där så jag må ju åka rätt så tidigt antar jag. hade iaf tur att jag jobbar 7-12 på lördag och börjar inte förän halv fem på söndag kväll. iblnad ska även jag ha flyt. Men jag måste se om jag kan låna lite pengar så jag har råd att åka.
Hatar att vara fattig redan innan september ens har börjat. Det gör ju inte så att jag får mindre ångest.
Aja nog beklagat från min sida. Ska tamejfan åka till Norge och söka jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0