Fredag

Ja nu är det helg igen! tänk va tiden går.
Fick ju sol igår igen och jag som var ledig passade på att vara ute i det fina vädret genom att åka ut till stugan.
Först diskade jag, sen va jag hem en sväng och tvättade.
När jag skulle tvätta så frågade simone om dom hade fixat torkrummet och torktummlaren.
Jag sa att det hoppas jag för det va ju typ en vecka sen hon tvättade.
Men hade dom det. NEJ! Helvete. Va tvungen att hänga kläder i hela jävla lägenheten, det är tur att man har fått en liten torksak i badrummet så att man kan hänga lite där. Men allt rymms ju inte där.
Ringde iaf jouren men det va ju inte deras problem utan det va ju östersundsbostäder, men va fan jag ringer väl på deras jour nummer inte sant. Näe jag skulle minsan ringa ösb imorgon på kontorstid (läs idag) och prata med dom.
Fattar inte dom ringe ju jouren när simone tvättade oxå och man tycker ju att dom borde fixa såna där saker rätt snabbt för dom finns ju av en anledning, och inte är det för att man ska få fuktskador i lägenheten iaf.
Ibland blir man så jävla less.
Idag börjar jag jobba klockan ett slutar halv tio ledig imorrn eftersom jag ska på dop.
Sen jobbar man söndag och måndag sen är man ledig igen en dag. sen jobbar man två sen är det tredagarshelg.
Det kommer gå fort.
Näe nu ska jag ta och äta mig lite frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0