Helg

Ja nu är det helg och det är inte jag ledsen över.
Ikväll ska jag på dejt på Kvarna med Olle.:P
Hoppas på att det blir trevligt vi ska på förfest hos Marille först sen skulle vi gå ner till nån av hennes kompisar och sen vidare på Kvarna. Jag ska ha kul ikväll, punkt slut.
Chatrine är här nu och hon är så dryg.. Bakis och jävlig. Haha man kan få sig en billig fylla genom att sitta mitt emot henne.;)
Har fått förlänt på jobbet till den 14 september. Men då är det bara på 42,5% inte så mycket men nu går jag ju på timmlön igen så då kan man ju jobba över det. Och det ska jag. Ska eventuellt åka över till Norge här i veckan som kommer och kolla lite jobb. Eller om vi gör det över internet först. Känns lite dumt att åka när man endast har 11:- kvar på kortet.
Nej nu ska jag försöka fixa frillan, lär väl sluta med uppsatt som vanligt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0