sunny!

Härligt att solen kan titta fram så här på slut tampen på sommaren så man inte bara vet vad regn är.
Jobbade idag och igår. rätt skönt med en kort helg. fast egentligen så skulle jag ha jobbat torsdag fredag lördag söndag. Men är man inte frisk så är man inte. Ja nog för att jag inte är frisk annars heller men nu har jag vartit sjukare än vanligt.
Va nog inte allt för intressant på min födelsedag då jag va sjukast då. Men födesedagskalas va det iaf.
Fick mycket fint och jag fick min efterlängtade dammsugare så nu ska jag försöka ha det fint här hemma.
Va ju meningen att jag och Chatrine skulle åka till Norge imorrn och söka jobb, men det blir lite för stressigt för mig känns det som, först ska jag på banken och sätta in pengar sen ska jag gratta Monika som fyller år sen ska jag va i Hackås senast klockan sex för då är det surströmmingsfest med jobbet. Inte för att jag äter surströmming men jag ska få sill. Hoppas på att det blir en trevlig kväll. Ska bli kul att se alla utanför jobbet.
Nu väntar jag på att Linda ska höra av sig. Hon ligger säkert och sover nånstans.
Vi ska käka middag och titta på dom sista avsnitten av true blood. har fastnat för den serien. Såååå bra.
Näe nu ska jag ringterra Linda så hon svara. är vrålhungrig.
Ja jag tror jag har fått med det mesta. Ni får ju fråga om det är nått annars.:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du känner mig bra, sov det precis vad jag gjorde:p

2009-08-23 @ 19:22:34
Postat av: Chatrine

Eller så kan du ju UPPDATERA bloggen oftare :)

2009-08-23 @ 23:45:17
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0