091204

Ja nu är det bara 20 dagar kvar till julafton.
Längtar inte så värst mycket efter själva julaftonen.
Dagen före är mycket roligare.:)
Mormor och morfar kommer upp till jul i år oxå. Det är ju kul iaf.
Ska jobba natten där på julaftonen till juldagen, jag ska vara ute och är redan nervös för hur det ska gå.
har ju knappt varit ute på dagen och nu ska jag helt plötsligt vara ute en hel natt. Jaja det ordnar sig nog.
Imorrn ska jag på "inflyttningsfest" i brunflo.
Marielle ska flytta ihop med en kompis om jag har fattat det hela rätt. Får se om jag åker dit ensam eller om jag får med mig nån byfåne på äventyr.
Undrar vad folket ska hitta på ikväll.
Jag är ju kattvakt i helgen oxå. Haha man kanske ska dumpa min katt därnere så kan katterna roa sig bäst dom vill medans jag är ute och roar mig.:) Nejdå det ska jag inte göra.
Min katt är övergo just nu. Och jag blir så less. Ena stunden så vill hon inte ens va i samma rum som mig sen andra då måste hpon promt sitta/ligga på mig, och kan absolut inte ligga på stolen bredvid. Jaja hon är ju för söt så jag kan ju inte vara sur på henne nå länge.
Näe nu tror jag att jag ska gå ner en trappa och plundra lite, alltid lika kul.:D

Min lilla sötnos


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken jättefin blogg du har! Att jag inte har hittat hit förrut...

Ha så kul på inflyttningsfesten.

Kram

2009-12-04 @ 17:00:34
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0