091207

Den enas död den andres bröd!
Ja så är det ju. Är ju en massa sjukskrivningar på jobbet nu. (deras död)
Och det betyder att jag får jobba mer. (mitt bröd)
Och det är ju inte jag direkt ledsen över. har ju känts i plänboken att man inte har jobbat heltid nu dom senaste månaderna. Visst det har ju varit skönt på sätt och vis oxå men när man har en hyra att betala plus en massa andra räkningar och en bil som behöver tankas och försökringar ochsåvidare. Då blir det inte så jävla mycket  pengar över till nöjen när man inte jobbar heltid och är ensamstående. Men jag har ju klarat mig men jag är ju van att få ut så man kan roa sig iaf några gånger i månaden.
Menmen nu är det slut på det. Den här helgen ska jag jobba fullhelg. iofs en jävla grishelg men det blir ju pengar.
Sovmorgon får jag oxå och det är ju inte fy skam men jag jobbar hellre morgon och det verkar inte min kära chef få in i sitt huvud för hon tror att bara för att man är ung och ensam så vill man ha sovmorgon. Men icke Sandra hon är inte som alla andra. Men men jag ska inte klaga jag jobbar iaf. Det blev ett jävla tjat om att inte klaga i et här blogginlägget men det får man ta. Man ska inte klaga.;)
Tror jag ska ta och pallra mig ut och gå. röra lite på fläsket är inte trött än och det stör mig.
Ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0