091208

Grattis Bettina på 23årsdagen!

Känner mig både deppad och pepp idag.
pepp på korgen imorrn. Jag hoppas det är några som vill följa med mig.
Jag har ju fixat chaufför och jag har drickat.
Depp för att jag inte får några riktiga svar från dig.
Och för att allt är så konstigt.
Ahhh. Ibland blir jag så jävla less. Tror jag är inne i nån svacka igen. Va rätt länge sen nu ändå.
Sömnproblem har jag oxå. Tror jag måste gå till doktorn och få mig nå insomningstabletter av nå slag.
Kroppen mår fan inte bra av att inte sova ordentligt på typ en vecka.
Och sen att jag har detta problem lite titt som tett gör ju inte saken bättre.

Kom på att jag inte har berättat att Sandra Qvist har blivit en eftertraktad flicka av det motsatta könet.
Inte för att skryta men.
Kan ju tala om att jag är ovan vid detta och att det kan vara därför jag verkar så anti.
Men jag är egentligen smickrad. Men det blir inte bättre av att folk säger att jag ska ha den och den och den och den för att den är så bra och så vidare och så vidare. det väljer jag själv och det blir inte bättre av att folk tjatar för då blir jag anti. punkt slut.
Måste få nått vettigt svar innan jag kan börja välja och vraka.
Näe nu börjar jag svamla igen. Är trött i huvudet men inte trött trött. Svårt att förklara men jag hoppas ni fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0