Lördag den 7 Februari

Är hemma på timmar nu, inte allt för kul med delad tur men känns bättre att ha den idag än imorrn av nån konstig anledning. Bytte dag med Sonja, hon är snäll hon.:)
Anita och Petra kanske kommer förbi sen. Jag har varit barnvakt åt Betty Boop inatt.
Spraller fian där. Just nu sitter hon upp på min tv och håller utkik.
Blev en sväng på BS igår. Men inte allt för sent eftersom  jag skulle upp. Kom i säng runt elva.
Blev däremot väckt typ halv tre av att telefonen ringde. Huvva. Men det gick lätt att somna om.
Kunde ha sovit hur länge som helst idag tror jag. Är fortfarande trött. Tror jag håller på att bli sjuk är lite snuvig i nesan men man får vänta och se om det bryter ut.

Har kommit på att det är väldig roligt att ha hemlisar iaf.
Och få veta vad alla tror jag håller på med i smyg.
Några förslag är:
* Att jag är gravid.
* Att jag håller på med körkortet
* Dejtar en kille.

Vad tror du det är? Kom gärna med nått nytt. Bara på kul så där.
Ni kommer få reda på vad det är om ca 2-3 veckor.:)

Nästa helg har jag bestämmt mig för att ha en redig fylla bara för skojs skull.
Får se hur det går med den saken.

En liten uppdatering av mitt liv har ni iaf fått nu.
 Nu ska jag försöka hitta på nått nyttigt att laga till middag med inte allt för många points i eftersom Anita tydligen ska äta här. Har fått reda på att det är MÅNGA points i falukorv. Fråga mig inte hur många för det fick inte jag heller veta.

Idag fyller min Doris 2år. Tiden går fort när man har roligt.
None

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Det enda jag har tänkt mej är att du håller på med körkortet, att du skaffat en ny fjås, eller gjorde abort. Men abort tror jag inte på längre, för då borde du ha sagt nått. Men jag tror du tjuvläser på till körketet trots allt, en kille skulle du aldrig hålla hemlig ;)

2009-02-07 @ 13:17:37
URL: http://csegersten.blogg.se/
Postat av: kenny

Du ser j inte helheten i det hela, du kan ju inte bara vänta på att dina kompisar ska göra nåt tillbaks, titta runt i samhället lite, folk runt omkring dig, inte kompisar, kanske föräldrar, annat folk... jag hjälpt ett par norskar som inte hade pengar till att betala prkeringen, jag hjälpte =) senare på dagen had einte jag pengar till korv på statoil, utan då tjejn bjöd mig =) då tyckte jag karman kom in å hjälpte ig =P hehe.. sen kan det ju ta ett tag innan det händer nått.. man ska vara snäll hela tiden =P å sen kanske du e en syndare som inte tror fullt ut :P haha

2009-02-07 @ 13:42:43
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0