Måndagen den 9 Februari

Denna dag började med jobb. Är glad att det va en kort dag, har varit så förbannat trött hela dagen.
Vet inte om det beror på att vi va på ishockeyplanen rätt så länge och sen fort och åt, blev ju rätt så sent.
Eller så är det för att jag håller på att bli sjuk, vet inte hur många gånger jag har nyst idag. Inget bra tecken. Har inte tid att vara sjuk nu. Har för mycket för mig för det.
Har fått ett till förslag på vad min hemlis kan vara, att jag ska göra en tattuering till. Keep on guesing.
Jag kommer varken säga bu eller bä förän det är gjort.
Ikväll ska jag och Linda åka in till stan och äta på kina med Johan och Kicken. Våra nya älsklingar.:) Haha
Måste bara säga att kvällen igår måste göras om, kanske till och med jag ska sätta på mig ett par skridskor så folket har nånting mer att skratta till/åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0