Söndagen den 1 Februari

Vi är redan inne på den andra månaden det här året.
Tiden går så huskut fort när man har roligt.
I helgen har det blivit skoteråkning, alkohol och hundvakt har jag hunnit varit oxå.
I fredags var jag och resten av familjen bjudna hem till Störstalillasyster Anita på middag, Det va väldigt smaskigt.
Sen blev det till att åka hem och gå vidare på BS där Johan, Kicken och gänget väntade. Cider det är gott det.
Kvällen slutade påå morgonkvisten nångång, Sandra glömde sin telefon där kom på det när hon va hemma och orkade inte gå tillbaka och hämta den eftersom hon va så trött.
I lördags (läs igår) Började dagen relativt tidigt med en skoter tur upp till storhandsjön, med dit va Johan, Kicken, Chatrine, Linda, Daniel, Caiza och Emma. Sen åkte vi vidare på puben i Loke och drack några öl. Sen vidare hem och på BS och drack lite till. En fullspäckad helg igen. Men det är bra för då går tiden fort. specielt när man har så roligt.
Johan den här historien är tillägnad dig:
Det va en engelskman som var bög som va nere i skåne på semester.
Så ser han en skåning som han tycker ser bra ut och utbrister
- What a handsome face!
Då svarar skåningen
- Nej de va ja som fejs.

Ja den är bättre när man hör den men Johan kommer skratta när han läser det iaf.
Johan har berättat för mig att han tycker det är roligt när hans namn nämns här och nu så har det blivit väldigt mycket johan här. men då blir han bara glad.:)
Näe nu ska jag nog fika nånting innan mina monopol spelande vänner kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Haha, ja visst, men platsen e redan uppfylld =P

2009-02-06 @ 18:35:47
Postat av: Kenny

Sv. Haha, ja visst, men platsen e redan uppfylld =P

2009-02-06 @ 18:36:36
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0