Fredag 2 Januari

Får väl börja att önska alla mina läsare (om det nu är så många) En riktigt bra fortsättning på det nya året.
Har inte hänt så mycket. Jag har börjat på min rad. och det känns skönt. Är ledig i helgen.
Och det kan jag säga känns välbehövligt.
Helgen ska spenderas med Simone och kanske nån fler. men hon är inbokad som tillfällig inneboende hos mig.
Hjälpte Patrik och Jennie att flytta lite idag. Patrik ska ju flytta hit igen och Jennie med honom. Det ska bli skoj.
Ja bar lite fel och har ont i min rygg och i min högra höft. men vad gör man inte för sina vänner. Kan ju inte rå för att jag är en stark tjej.
Men det går nog te sig som allt annat.
Jeanette har varit uppe i ca 2veckor. (som har gått alldeles för fort som vanligt) Är alltid lika kul när hon kommer upp till fjälluften igen.
Nyår spenderades på BS, (vart annars?) Det va en trevlig kväll som slutade runt halv 4 för mig. Och det enda jag drack va två folköl, två glas vin och en cider plus lite klunkar som jag fick lite här och var ifrån.
Mitt tolvslag spenderades med att diska och städa i köket åt Kicken. Men jag tyckte det va lika bra att göra det innan jag blev trött och inte orkade. Det blev ju fint iaf. Kickens toalettdörr blev insparkad och lite andra missöden blev det under kvällen men i det stora hela så va den väldigt lyckad. Tack för en trevlig kväll alla som va med! 
Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka pallra mitt feta arsle till Kicken och hämta mina tallrikar och lite annat som blev kvar där på nyår. så att jag kan äta nångång. det börjar kännas hungrigt i tarmen.
Ja just det ja jag och Simone har börjat våra nya liv nu oxå. Vårat ny aktiva liv. Ni får väl se hur det går framöver.
Ja det va en liten resume från den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0