Fredagen den 9 Januari

Jobba jobba jobba det är grejor det.
Ska jobba 13-21.30 ikväll, likaså imorrn och en delad tur på söndag och en 13-21.30 tur på måndag, sen är jag ledig en dag innan man ska jobba några igen. men är ju iaf ledig hela nästa helge och helgen efter det och helgen efter det. eller ja det vet man ju itne men man kan ju hoppas iaf.
Igår va jag och hälsade på Bettina och Alexandra. Alltid lika trevligt är ju det. Försökte få tag på Monika oxå men hon ville inte svara. Hade fått ett sms i morse att hon va sjuk fortfarande så hon sov hela dagen. Ja nån magsjuka vill inte jag ha igen det är ett som är säkert. Ja Simone Jobbar oxå hela helgen. Det är bra det så hon får in lite cash.
MItt nya liv går bra tycker jag faktiskt. dagen efter första gången vi hade tränat den va nästan döden själv. fy fan vilken träningsvärk jag hade, Simone och Jennie likaså. Huvva. Men nu har jag tränat två ggr till efter det eller blir det tre, ja skit samma men jag har inte samma träningsvärk iaf. och skönt är väl det. Va inte det roligaste att ha det jobb man har och ha träningsvärk i ljumskarna och låren och magen. Det va en plåga vill jag lova. Men det käntes ju att man hade gjort nått som tar iaf och det är ju tur det. Näe gud va jag svamlar känner jag, hoppas alla fattar vad jag menar iaf.
Nu ska jag ta och ringa och väcka Johan som ska köra mig på jobbet. Han är snäll han Johan.


Kommentarer
Postat av: Carro

nja vet inte om jag håller med på de jag :P

2009-01-10 @ 22:58:46
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0