Måndagen den 12 Januari

Sitter och är trött som ett as, orkar inte ens gå till sängen.
Imorrn är jag ledig och då ska jag på Ikea med Chatrine och Johan.
Hoppas på en trevlig och rolig dag. men det kan nog inte bli så mycket annat.
På kvällskvisten så kommer Simone hem. Vi går om varandra nu när hon oxå har fått en rad. Men jag ska gå och möta henne imorrn runt halv elva då hon kommer med bussen uppe vid vägskälet.
I helgen är jag ledig. Undrar vad som händer då.
Kommer nog inte ha så mycket pengar då så nån öl lär det nog inte bli. Vi får se.
Skulle ju vara gott.

Jag har iaf kommit på att jag måste ta och skaffa mig en karl snart.
Alla börjar stadga sig och skaffa ungar itll höger och vänster.Flyttar ihop och förlovar sig.
Ja vad gör Sandra Qvist, ja hon sitter i sin lilla etta på 38kvm med en fet råtta som knappt kan stå på sina egna ben för han är så fet. Jobbar mest hela tiden.
Näe nu får det va slut på det hära. Nu ska Sandra leta en redig en karl. punkt slut!
Nån frivillig?


Kommentarer
Postat av: Simone

Nu måste vi hitta på något eftersom vi går om varandra med jobb. Trist med Rufus, men han mår väl bättre nu. Fika kvällsfika med mig nu, jag bjuder :)

2009-01-14 @ 00:55:14
URL: http://simonev.blogg.se/
Postat av: åsa

sv; höhö, skulle kunna tro det men det är faktiskt inte våran dag :P Vi blev faktiskt tillsammans veckan efter när arenan hade invigning :)

2009-01-14 @ 08:30:54
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0