Måndagen den 26 januari

Helgen va en av dom bästa. Spenderades med dom bästa för det mesta.
Synd bara att vi kom ifrån varann på krogen. Johan och Linda gick på huset medans jag och Simone va på G3.
Men vi tappade bort varann vi oxå där inne.
Men vi samlades igen och då va det livat som vanligt.:)
Lördag spenderades upp i bringåsen på 20årskalas.
Haha Sandra hon kan hon.
Finns tydligen bildbevis på mig och Emil när vi hånglar den kvällen. Haha vi som knappt va i närheten av varann.
Och Sandra hade ju som lite fullt upp med andra grejor att hångla med. Haha.
Ja folk kan få för sig många grejor bara för att starta bråk. men jag må ju säga att jag höll mig skapligt lung.
Det va det tyvärr inte alla som gjorde men sånt som händer. Får se vad framtiden visar.

Imorrn får man lön.  Sandra är besviken.
Endast 14 000 nånting. Hade hoppats på några tusen till iaf.
Ja man ska vara glad för det lilla men jag trodde faktiskt att jag skulle få mer.
Tycker själv att jag har jobbat som en tok + att jga jobbade hela julhelgen det är skapligt mycket ob.
Men det va visst fel av mig. Måste kolla lönesspecen imorrn. så dom verkligen inte har gjort nå fel och jag är besviken i onödan. Det vore ju dumt.
Snart kommer Linda hit och kanske Anita. Vi ska äta mat tillsammans.
Sen kanske Kicken och Johan kommer hit så ska vi kolla klart på filmen som vi började på igår men alla somna.
Eller höll på att somna. jag tror jag slumrade till där en stund iaf.

Näe nu sk ajag snart gå ner i tvättstugan igen o´ch svitcha maskin.
Fattar inte  hur man kan få till så mycket tvätt på så kort tid. Visste inte ens att jag hade så jävla mycket kläder.
Tack och Hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Simone

Sluta hänga läpp för lönen ! Jag fick 1700 ! Haha ..

2009-01-26 @ 23:06:13
URL: http://simonev.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ja, det är jätteskönt att ha något som man kan tjäna en liten slant på! Jag ska göra våfflo ri badhusparken :-)

2009-01-27 @ 15:55:01
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Monika

Förlåt gumman... Älskar dig... PUSS



När är du ledig igen då??? :(

2009-01-27 @ 17:35:06
Postat av: Chatrine

Kanske för att vissa hade kvaltimmar? :)

2009-01-27 @ 21:02:43
URL: http://csegersten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Thank you! :)

2009-01-28 @ 18:31:34
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Hårt arbete lönar sej tydligen :)

2009-01-28 @ 18:52:29
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0