Tordag den 22 Januari

Måste börja med att gratulera Lillebror på 16årsdagen!
Måste även gratuelera Emil i efterskott på 20årsdagen!
Imorrn är det fredag och då blir det utgång igen.
Blir inte lika nyktert som det blev förra helgen, ska dricka innan jag går in på korgen.
Men inne på krogen så blir det int na. Eftersom jag fortfarande är fattig som en kyrkråtta.
Men lika kul kan jag ha för det. Jag heter ju Sandra Qvist.
På lördag ska jag på 20årskalas. Jag, Jocke och Chimats.:) Det ska bli skoj hoppas jag. men det kan inte bli så mycket annat när det är vi..
Ja har ju även börjat med en hemlig sak som bara en del vet om. Som alla kommer att få  reda på så småning om. OM sisådär typ max två månader. Nu är alla jätte nyfikna och det tycker jag är jätte kul.
På söndag kommer Monika hit och det ska oxå bli skoj. Vi har mycket att ta igen eftersom vi inte träffas så ofta nu för tiden. Vilket är väligt synd tycker jag.
Näe nu ska jag ta och sova om en stund. ska försöka bli trött eftersom det är jobb imorrn igen klockan sju.
Tack och hej för mej!


Kommentarer
Postat av: åsa

jag tror det är en överraskningsfest för kära lillasystra di (:

2009-01-23 @ 08:22:50
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. Haha ja visst, men jag var ju full då så då kan jag skaka rumpa :P

2009-01-25 @ 14:03:21
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0