regnet det bara öser ner.

Och har så gjort i två fucking days.
jaja känns ju inte som nån större förlust när semestern ändå är slut.
haha men lite skadeglädje har jag dock eftersom simone har börjat sin semester och sitter i en husvagn nere i sthlm.
Men dom får iaf rå om varann.:P
Mindre roligt är ju att jag har fått ett varsel brev och kanske måste sluta på hemgården.
Jag har anställning till sista augusti. sen kanske det är kört. Jag vill inte byta jobb jag trivs ju så bra där borta.
har fått erbjudande att få jobba på psyket som springvikarie och det är ju bättre är ingenting. men jag vet inte om jag pallar det. men man måste ju försöka innan man vet.
Måste ta och prata med cheferna och säga att dom får berätta så fort dom vet så jag vet om jag ska söka annat eller inte.
Känns som sagt inte så fel att börja jobba nu. började med en 13-21.30 tur, idag skaq jag jobba 16.30-21.30 och imorrn 7-14 och på torsdag är jag ledig. Ska dock jobba helgen men det gör fan inget nu när man endå är svinfattig. snart pissar hundarna på mig. Blev ju av med en 50lapp som låg i min plånbok som låg på bordet mellan 4 och 6. men jag får väll skylla mig själv som glömde den där. Har fan blvit lite senil. Glömmer saker överallt och vart jag har lagt dom.
kanske har med åldern att göra.
Hade ju våran årliga brännboll och grillkväll i lördags oxå, måste säga att det va den roligaste jag har varit med om faktikst. har aldrig varit tråkigt men det här va den roligste. Inga sura miner. Tom pappa höll sig på bra humör även fast hans lag förlorade ja det va ju öven mitt lag men jag vart inte heller sur. och mycket folk va det oxå.
Nu ser jag fram emot garagefesten som blir i september nångång. Den brukar ju inte heller vara så pjåkig. till helgen börjar stråket och på lördag kommer Jeanette hem. Som jag saknar henne. Vill att hon ska bo här med mig så vi kan hitta på en massa tokigheter igen. Men vi får köra så många som börjligt mellan lördag och onsdag nu istället och vem fan vet hur det kan sluta.:P 
nej nu ska jag ta och hitta på nått vettigt, men vad vet jag inte åka på bastuvägen och fylla på bilen med lite olja kanske och ta en kopp kaffe hos kattis. det lät skit bra.:)
ja nu har ni iaf fått en liten uppdatering av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Simone

Ha ha ! Det är nog snarare jag som får ha skadeglädje ! Vi har strålande sol idag och 25 gr varmt !

I måndags var det också sol. Fast igår kom det en liten skur, men sen uppehåll:)

2009-07-22 @ 20:20:19
Postat av: simone

Hahaha, ja visst ! Ja, vi kommer väl hem tids nog. Tror det blir onsdag, senast torsdag iaf :) Väldigt skönt här nere, ruschigt, men ändå lugnt. Man trivs som fisken i vattnet. :) Men liiiiite hemlängtan har man. :p

2009-07-27 @ 21:17:13
URL: http://simonev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0