SOOOOL!!!

Underbart! Ska inte klaga alls.
Synd bara att man jobbar hela helgen lång och 13-21.30 turer hela helgen förutom imorrn då man har delat.
Dom delade turerna är ju inte helt fel när det är sånt här väder. Annars kan man skippa dom.
Idag är jag däremot hemma. vaknade med en huvudvärk som hette duga. som tur är så är den bättre nu.
Har blivit med soffa oxå. en som som jag har tittat på ett bra tag nu. 500kr endast kostade den. Det enda negativa där är att det inte va en bäddsoffa som jag ville ha egentligen. men det får duga. Tar man bort ryggkuddarna så blir den ju rätt bred iaf. Så det funkar. Nu måste jag införskaffa mig en eller två fotöljer som man kan sitta i.
Men det hinns.
Annars så vankar livet på som vanligt. Och snart är det dags för min livs första betalda semester endast en och halv vecka kvar. VICTORY!
Ska bli fett nice.
näe nu ska jag väl ta och hitta på nå skoj enn stund. Man orkar ju inte med för mycket i den här värmen.
Tack och hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0