Hurtbulle

Ja det håller jag på att ska bli. eller jag är för tillfället.
i måndags va jag, Linda och Simone ute och gick, Igår onsdag så va jag hos Chatrine och tränade till hennes dvd.
Ikväll ska jag och Chatrine gymma medans Bettina och Linda ska simma. Imorrn blir det nog en promenad innan jobbet.
Känns rätt bra att jag börjar få tillbaka motivationen. ska även försöka mig på att springa för att se om foten pallar det nu. Men jag har inte rikitgt tagit mig mod till det än. för jag vet att alla tror att jag fejkar min onda fot och tycker jag är jätte töntig. Men framöver ska jag få lite mod och prova iaf. Hoppas att det ska hålla sig och att jag kan fortsätta med det sen. Det är ju så skönt att springa en sväng.

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Du vet att jag verkligen kommer att DRA ut dej den dagen du säger att du inte vill? :p hehe, näe jag ska va bästa största möjliga stöd för dej =)

2009-03-19 @ 20:57:42
URL: http://csegersten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ska vi,kanske lite lättare utan bebis också :)

2009-03-21 @ 13:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0