Less

Tror jag har hamnat i en svaka igen. Känner mig inte pepp på nånting längre.
Är bara allmänt less på allt. Blir så less när det är så här.
Ska köpa en bil nästa fredag. En audi 80. Det blir iaf nice att ha en egen bil.
Slippa låna en hela tiden när man ska iväg nånstans.
På torsdag ska jag börja träna igen, Linda och Bettina oxå.
Så nu ska man bli smärt och smidig igen. eller smidig har jag ju varit hela tiden även fast jag ahr varit tjock,
Men smidigare kan man alltid bli. Kanske man blir attraktiv igen.
Kan ju alltid hoppas.
Nu sitter jag och väntar på att pappa kommer med bilen så ska jag åka på jobbet som jag oxå är allmänt less på.
Skulle behöva en eller några veckors ledig och bara vara. det negativa med det är att man blir så himla fattig.
Måste ta och pallra mitt feta arsele ner till göreborg oxå och hälsa på min prinsessa.
Simone och Mattias ska flytta och dom fick välja mellan den som tog och den jag oxå hade sökt på och det betyder att jag står näst på tur och det betyder att jag får flytta snart. Det blir nice att få en tvåa och ha ett eget sovrum.
Då blir det en tripp ner på Ikea igen och hitta en massa saker till den. Fett nice. Nej nu får det var nog med negativiteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0