Lördagkväll

Och jag sitter här i min ensamhet.
Men man ska inte klaga. Tänka åka in och kolla gregoriemarknaden men pappa va för seg att lämna ifrån sig cptrucken så jag och Simone kom försent kom in på marknaden när dom höll på att plocka ner sina ställ. Men ett hundkoppel hann vi iaf köpa till Amy. Sen åkte vi och handlade på Willys. Sen hem och packade upp våra varor sen upp till Seppo och skjutsade honom till Krokom sen hem tog en rök med Linda och sen skjutsade jag hem Simone, jag åkte hem till mor och far och pratade lite. och nu sitter jag här och känner mig oerhört ensam.
Jag har kommit på att jag är en väldigt socialperson. Kan typ aldrig vara helt ensam för då håller jag på att tråkas sönder.
Näe nu tror jag att jag ska kolla om det finns nå bra på tvn.

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Jaa, men det blir inte bättre trotts sömn och vila en HEL jävla dag. Jag orkar inte med morgondagen om det fortsätter såhär!! Stackars mej :(

2009-03-07 @ 22:40:37
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0