Måndag

Ny vecka ny månad! Tiden går så huskut fort så jag hänger knappt med, nu är det den tredje månaden på 2009 och jag tyckte det va nyår typ alldeles nyss för typ två veckor sen.
Igår iaf Efter att jag hade skrivit så blev det skoteråkning och mulitchallenge, och middag på Max innan vi åkte hem.
Trevligt när man kan hitta på nått som alla gillar. Glömde även att säga att Kicken är korthårig nu för tiden. Anna klippte honom i fredags så nu ser han inte ut som Kicken längre. Är rätt så ovant att se han korthårig överallt.
Jaja Jobbet är framför mig klockan ett börjar jag. Hade gärna varit ledig i några dagar till men man måste väl jobba för att få in lite pengar, så man kan köpa en bil så småningom.
Imorrn jobbar jag och men sen på onsdag så är jag ledig. Men då jobbar jag hela helgen sen oxå.
Blev även tillfrågad av Kicken om att vara hundvakt i helgen medans han och Johan är i Umeå. Ja varför inte tänkte jag. Men en liten hållhake hade jag allt. och det va att jag fick låna hans bil medans han va borta så att jag tar mig fram och tillbaka från jobbet. Och det va ju inga problem så nu har jag bil i helgen iaf. Nemasproblemas.:P
Nej nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning gå upp till syster en sävng och säga hej och hämta nån film åt Chatrine.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :)

2009-03-02 @ 12:32:46
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Kicken? vem fan e det? Hamstern heter han ju :)

2009-03-03 @ 12:46:21
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0