Tandvärk

Det har jag haft mest hela helgen. Inte kunna äta eller sova riktigt.
Har säkert varit grinig oxå eftersom jag har haft så ont.
Det är dom här jävla visdomständerna som spökar igen. Fattar inte varför det heter visdomständer man blir ju fan inge klokare när dom växer ut, snarare dummare eftersom det smärtar så mycket.
Ringe tanläkaren igår, för då va det nog. Fick en tid imorse kvart över nio.
Sa till mig själv att dom fan skulle ta bort den annars så får jag ju samma problem nästa gång den börjar växa lite grann.
Har haft ont av dom andra oxå men inte lika mycket men sen så har inte dom växt ut lika mycket som den här jäveln heller. Så det är bara att vänta på att dom börjar jävlas lika mycket så får man dra ut dom med.
Ja jag behövde iaf inte tjata på att få dra ut den jag behövde inte säga nånting dom gav det som förslag av sig själva.
Kanske var det för att det va nån elev eller liknande som tog hand om mig och hon va blodkåt eller nått.
Men det är inte jag ledsen för. Annars hade jag tjur suttit där tills dom hade dragit ut den.

Lite dålig kvalite men där är den jäveln, en borta tre kvar.

Grattis till Bettina som tog sitt körkort idag oxå.
For in och hämtade henne när jag va klar hos tandläkaren försökte få henne att köra hem men det vågade hon inte.
Hon hade säkert inte smällt det riktigt än när jag kom in, eftersom hon nyss hade kommit tillbaka från uppkörningen då.
Är glad för hennes skull.
Imorrn ska jag ha ett litet minispa här hemma, hoppas att det blir trevligt.
Näe nu ska jag vänta på att johan kommer och kollar på min fina tand sen ska jag gå till Simone och Mattias och skota skit från deras baksida eftersom dom ska flytta på torsdag.
Och apropå flytta, det ska jag oxå göra. Men det blir senast den 1 juni så det är ett tag kvar för min del.
Men det ska bli skönt att byta ut den här 1:an på 38kvadratmeter mot en 2:a på 62kvadratmeter och med klädkammare.
Längtar längrar. det enda jag kommer sakna i den här lägenheten är mina vakra tapeter. önskar man kunde plocka ner dom och ta med dom men det går tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0