Torsdag eftermiddag

Ikväll ska jag vara chaufför åt min lillasyster Anita som förövrigt fyllde 20år igår. Så nu behöver jag inte langa åt henne längre. Grattis till henne! Hon ska iaf ut på krogen med Åsa och Krull, får se om jag och Chatrine hänger på eller vad vi gör. Den som lever får se.
Va chaufför igår oxå. Lillördag ni vet. Va mest små fjortisar ute då. Men det va kul att se Kicken så glad och full.
Alla va glada och fulla utom jag och Linda som bara var glada.
Ja får ju klagomål på att jag inte uppdaterar min ´blogg så ofta men jag tycker inte jag har nå intressant att skriva och då skriver jag inte.
Jag håller på att bli sjuk oxå, sjukare än vanligt alltså. Men jag hoppas inte det blir värre än så här för då dööör jag.

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Se till att komma på nått att skriva, eller så får du helt enkelt se till att det håänder nått i livet då=) puss

2009-03-12 @ 17:59:41
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0